Workshop - mal på porcelæn i efterårsferien

Mal på porcelæn i efterårsferien på Holbæk Museum. Vi prøver kræfter med traditionelle mønstre som fx det musselmalede

Det er ren hygge, koncentration og afslapning at male på porcelæn. Få vejledning i, hvordan man forvandler en hvid kop eller tallerken til et stykke unika lige til at tage med hjem.

Vi lader os inspirere af det traditionelle musselmalet mønster, som var populært både i Danmark og Vestindien.

Vær sikker på en plads og køb billet på forhånd. Billet kan også købes i døren.

Workshoppen er åben kl. 11.00-14.00 for børn ifølge med voksen. Voksne er også velkomne til at deltage sammen med børnene i workshoppen, og det er muligt at købe ekstra porcelæn på stedet.

Billetten inkluderer et stk. hvidt porcelæn pr. barn.

Pris:

Voksne = 60 kr. + tilkøb af workshop 25 kr. (inkl. maling og en tallerken) og der kan købes ekstra porcelæn på stedet for 10 kr. stykket.

Børn under 18 år: 25 kr. inkl. materialer.

Holbæk Museum Museet Klosterstræde 18
4300 Holbæk, Danmark