Plakatværksted - RÅB OP! Sæt dit aftryk!

RØDE MOR kalder – kom med til plakatværksted på Odsherreds Kunstmuseum og vær med til at sætte dit aftryk.

RØDE MOR kalder!  Beskyt Miljøet!  Fred!  Ligestilling!

Er der en sag du brænder for? Hvordan vil du gøre opmærksom på din sag og få din stemme frem? Hvad vil du sige til hvem og hvordan?

RØDE MOR var et kunstnerkollektiv der lavede aktivistisk plakatkunst for masserne. Plakaternes budskaber opfordrede til aktivisme og sigtede mod at ændre verden.

Vi samler inspiration fra kunstnergruppens karakteristiske plakatkunst i museets udstilling og arbejder på værkstedet med grafiske trykteknikker, herunder linoleumstryk. Vi arbejder med udvælgelse af motiver, skitser, snitteteknikker. Alle får deres tryk med hjem.

Hvem kan deltage: Workshoppen er for voksne og børn over 12 år ifølge med voksne. Vær sikker på en plads og køb billet på forhånd. Resterende billetter sælges i døren.

Pris: 125 kr. + alm entre. Priserne inkluderer materialer til at lave linoleumstryk. materialer samt adgang til udstillingen med museets formidler.

Mulighed for tilkøb på stedet.

Find mere information på www.vestmuseum.dk med spørgsmål ring til Jesse-Lee Dollerup på 57811528.

Odsherreds Kunstmuseum Kunstmuseet Rødhøj 11
4550 Asnæs, Danmark