Påskejagt – tre på stribe i Sorø

Sorø Kunstmuseum, Sorø Bibliotek og Sorø Museum har i fællesskab lavet en påskejagt. Find kodeordet og få en påskepræmie.

Tre på stribe, tre kulturinstitutioner i Sorø, Sorø Kunstmuseum, Sorø Bibliotek og Sorø Museum har i fællesskab lavet en påskejagt, der er så hyggelig, at familierne springer ud af deres sofaer og ind til Storgade i Sorø.

Køb en billet på Sorø Museum eller via billetexpressen og gå ind hvert af stederne og find et påskeæg. I ægget er en ledetråd til et kodeord, som er klar, når man har været inde alle tre steder. Byt kodeordet med en påskepræmie.

Der er også hyggelige familievenlige påskeaktiviteter de tre steder. Prøv fx på Sorø Museum at være med i fjerpustningskonkurrence (man starter den selv op, det er ikke spor besværligt), lav en sød lille pomponpåskekylling og til de mindste er der påskefarvebøger.

Det koster 45 kr. at deltage i påskeaktiviteten. Billetten giver ikke adgang til museets udstillinger.

Køb billet via billetexpressen eller i døren på Sorø  Museum og Sorø Kunstmuseum (på dagen).

Sorø Museum Museet Storgade 17
4180 Sorø, Danmark