Kunstworkshop for hele familien i sommerferien

ZOOM IND, KOM TÆT PÅ, GÅ PÅ OPDAGELSE! Kan du lide at gå på opdagelse? Er der en kunstner og en videnskabsperson gemt i dig? Så kom med på kunstworkshop.

Kunsten og videnskaben går hånd i hånd. Vi starter med en tur i museumshaven og i samlingen, hvor vi går på opdagelse med lup. Vi ser på naturen og kunsten både med kunstnerøjne og med videnskabsøjne.

Hvad kan man opdage, når man kommer helt tæt på en detalje i et maleri eller i et græsstrå?  Og hvordan lægger man mærke til, at hjernen skaber modsætningsfarver og kan snyde vores øjne? Kan man tegne en lyd? Kom og oplev selv.

I kunstlokalet vender vi virkeligheden på hovedet og ser naturen og kunsten fra helt nye vinkler! Alle får mulighed for at lave en helt unik collage til at tage med hjem.

Workshop egner sig bedst til børn fra 8 år. For børn ifølge med voksen.

Vær sikker på en plads og køb billet på forhånd. Resterende billetter sælges i døren.

Sted:  Malergården, Plejerupvej 10, 4571 Grevinge

Pris: 50 kr. for børn inkl. materialer. Voksne alm. entre samt mulighed for at tilkøbe materialer på stedet.

Malergården Museet Plejerupvej 10, Plejerup
4571 Grevinge, Danmark